Olin aika pieni tyttö silloin, kun mulle ostettiin kaupasta upea, valonauhoista tehty enkeli-ikkunakoriste. Siitä on siis varmaan yli seitsemän vuotta. Mutta silti, vaikka valoenkelini ostamisesta on kulunut jo pitkä aika, mä tahdon joka ikinen joulu kiinnittää sen ikkunaani ja aina iltaisin, nukkumaan mennessäni, ihailla sen kaunista valoa. Valoenkelistä on muodostunut mulle itselleni eräänlainen jouluperinne - jos sitä ei ole ikkunassa jouluna, ei ole joulua ollenkaan. Onko jollakin samanlaisia päähänpistoja? :D Jouluenkelini on mulle älyttömän rakas ja tärkeä, se on ehdoton edellytys joulun odotuksessani. Olen jo monta viikkoa kinunnut vanhemmiltani lupaa jouluenkelin esilleottamiseen, mutta ei... heidän mielestään se pitäisi laittaa vasta joskus marraskuun lopussa. Tyhmää.. >.< No, jos joutuu odottamaan pitkään niin sittenhän se on entistä hauskempi saada sinne ikkunaan. Jouluenkeli on yksi tärkeimmistä asioista, jos puhutaan siitä miten mulle saadaan hyvä joulumieli! :) En jaksa odottaa sitä päivää, kun se taas ilmestyy ikkunaani.

Kirjoitan pian taas!

XOXO,

Kirjakeiju